PDA

View Full Version : saterday 25 sep lan at my place

bikkeltje
10-09-2010, 08:11
my wife is going to america for here job for 7 days..

so too keep the lonelyniss at a distance, i thoughed it would be nice to have a lan again at my place, its gonna be on saterday the 25th, but if you wanna come sooner and hang out a bit longer, i got room for a couple of people to stay over:)

peace out...

Myca
10-09-2010, 08:25
Awwww allready having an afterparty of Drome that day

Sloperknight
10-09-2010, 19:06
If i can fix a ride ill come this time.. with the "klapjap" so i save atleast some room

Eagleseye
12-09-2010, 19:09
Age requirement? :_D

airith
12-09-2010, 20:58
shuffle u naab cake u dont have money to go there or supervisor

Noekoe
13-09-2010, 06:08
Im not sure yet, i lett you know when im back :)

Maloko
13-09-2010, 11:56
Completely depending on the weather.
If its nice and a bit sunny with a shitload of wind you'll probably find me on the water hanging below a kite (nice days to surf are getting rare towards fall), other then that ill probably be there.

Noekoe
13-09-2010, 16:56
You guys still have shit weather? I have had 30c already for almost 2 weeks :)

Maloko
22-09-2010, 12:10
bump

bikkeltje
22-09-2010, 16:14
misses left today for the us of a, my door is open from now, till monday:)

Noekoe
24-09-2010, 12:34
Sorry guys but i wont come. My leg still hurts and im starting to get sick on top of it. Have fun tho :)

Maloko
25-09-2010, 10:20
kom net van het water af, ben aan het kiten in muiderberg. als ik er voor 2 uur genoeg van heb rij ik nog naar drachten.

bikkeltje
26-09-2010, 12:27
was dus ook de laaste keer:)

Carnitine
26-09-2010, 18:16
Ik heb oP mumble tegen je gezegd dat ik er deze keer niet bij kon zijn. Maar het is jammer dat je het niet meer doet

Maloko
27-09-2010, 06:44
was dus ook de laaste keer:)

Beetje simpel, maar goed, komen we niet meer.
Als dit de reactie is als we ons een keertje niet kunnen schikken in jouw LAN-schema.....
(zal niet alle keren noemen dat we er wel waren)

Daaaaag!

bikkeltje
27-09-2010, 08:21
lol jullie mogen altijd langskomen, maar lan organiseren en 1 iemand komt, doe ik niet meer, ik w8 wel tot jullie iets organiseren, kom ik wel daarheen...

o w8 jullie organiseren nooit een lan, en nu?

Als dit de reactie is als we ons een keertje niet kunnen schikken in jouw LAN-schema.....
Daaaaag!

mijn lan schema is jullie lan schema, dus als er nixx gezegd word, kan ik het ook niet verplaatsen, het is niet dat er mensen bellen of vragen, bart verplaats het een week dan kom ik wel...
maar goed even goede vrienden....

Maloko
27-09-2010, 08:53
lol jullie mogen altijd langskomen, maar lan organiseren en 1 iemand komt, doe ik niet meer, ik w8 wel tot jullie iets organiseren, kom ik wel daarheen...

o w8 jullie organiseren nooit een lan, en nu?

mijn lan schema is jullie lan schema, dus als er nixx gezegd word, kan ik het ook niet verplaatsen, het is niet dat er mensen bellen of vragen, bart verplaats het een week dan kom ik wel...
maar goed even goede vrienden....

Ik kan me herrineren de laatste keer dat ik iets had, alleen Yorrick er was, jij zou komen en er ook niet was ivm een auto ofzo.....

Dus kom nou niet met "jullie organiseren nooit......"

bikkeltje
27-09-2010, 08:56
dus waneer weer bij jouw dan? want die laaste kan ik me inderdaad niet herrineren.....

Maloko
27-09-2010, 08:58
Daarnaast..... ik geloof nou niet dat er momenteel een spel is wat we actief collectief spelen. En om heel eerlijk te zijn.... de tijd dat ik een hele dag achter mijn computer kon zitten kijken naar wat een ander aan het doen was is voorbij.
Ik benut me tijd liever voor dingen die ik op dat moment wel boeiend vind.

Een computer staat ergens down the list. :D

bikkeltje
27-09-2010, 09:06
dan mis je de punt een b,tje, al gaan we vissen met ze alle, ik vind het gewoon gezzelig als jullie er zijn...

Maloko
27-09-2010, 09:21
dan mis je de punt een b,tje, al gaan we vissen met ze alle, ik vind het gewoon gezzelig als jullie er zijn...

Ik herhaal :

'Ik benut me tijd liever voor dingen die ik op dat moment wel boeiend vind.'

Dus als ik persoonlijk, aan het surfen ben op een prachtige najaarsdag met zon en een straal wind en dan de afweging moet maken om door te surfen, of om de rest van de middag ergens naar toe te gaan waar ik nog 2 uur voor in de auto moet zitten en heel de dag passief tegen een scherm aan zit te kijken waar ik geen drol aan vind,is de keuze snel gemaakt.

Dus, nee ik mis je punt niet.

En wellicht heeft eenieder zo zijn eigen motivatie.
Gaat niet om gezellig samenzijn ofzo... ik geloof dat, in ieder geval ik, dit jaar al meerdere keren aangegeven heb dat het leuk is dingen met ze allen te doen maar dat LAN's boring beginnen te worden. Dat mensen zich een keer iets actiever op zouden moeten stellen en met hun luie reet van die PC stoel op moeten stappen ipv je leven te slijten achter een buro en misschien met ze allen een keer kunnen gaan paintballen ofzo.... echter animo voor dergelijke zaken lijkt er toch ook niet te zijn.... dus ik kies me eigen weg wel :D

bikkeltje
27-09-2010, 09:24
roger that

dan ben ik wel de 1ste om iets nieuws te organiseren, ik stel voor dat we volgend jaar meedoen met de 24 uurs solex race in heeswijk-dinther.

http://www.24uurssolexrace.nl/

we heben een jaar de tijd om de boel rond te krijgen, wie doet er mee:)

Myca
27-09-2010, 11:32
Ik herhaal :

Dus als ik persoonlijk, aan het surfen ben op een prachtige najaarsdag met zon en een straal wind en dan de afweging moet maken om door te surfen, of om de rest van de middag ergens naar toe te gaan waar ik nog 2 uur voor in de auto moet zitten en heel de dag passief tegen een scherm aan zit te kijken waar ik geen drol aan vind,is de keuze snel gemaakt.

Gaat niet om gezellig samenzijn ofzo... ik geloof dat, in ieder geval ik, dit jaar al meerdere keren aangegeven heb dat het leuk is dingen met ze allen te doen maar dat LAN's boring beginnen te worden. Dat mensen zich een keer iets actiever op zouden moeten stellen en met hun luie reet van die PC stoel op moeten stappen ipv je leven te slijten achter een buro en misschien met ze allen een keer kunnen gaan paintballen ofzo.... echter animo voor dergelijke zaken lijkt er toch ook niet te zijn.... dus ik kies me eigen weg wel :D

Genoeg idee-en hoor! Paintballen, karten, minibikes, blokarten, etc...

@Bart: Solex race, grappig. :)

Maloko
27-09-2010, 12:15
Genoeg idee-en hoor! Paintballen, karten, minibikes, blokarten, etc...

@Bart: Solex race, grappig. :)

Het gaat niet alleen om het idee :D
Coordineren en iedereen op 1 lijn krijgen schijnt toch erg lastig te zijn bij ons .. (allemaal computeraddicts, maar een email-convo opzetten..ho maar:D)
Ga het niet via het forum doen, want dat schiet niet op.. doe je het via email, kan je wellicht ook mensen bereiken die dit forum nooit meer lezen.
(Gijssie, Ab, Mellie etc...(emails heb ik evt nog wel ergens))

Solex race... ik ben van de partij.
Mocht je mee willen doen, laat even je email adres achter waar we mee kunnen communiceren.

Thierry = tgroos@gmail.com

Noekoe
27-09-2010, 12:24
Ik herhaal :

Hm ik ben 35, heb genoeg gezien en gedaan in mijn leven. Hoef niet zo nodig de straat op om dingen te doen :) En als ik dat wel doe heb ik een vrouwtje om die dingen mee te doen. Neemt niet weg dat ik vind dat we inderdaad eens andere dingen samen kunnen doen. Een avond pokeren bv wat Bart al is heeft voor gesteld. Of eens gezellig eten met ze alle.